Teslimat Bilgileri ve Garanti Koşulları

Değerli Üyemiz;


Teslimat için Sürat Kargo Kullanılır. Satışı yapılan tüm ürünler 3 iş günü içerisinde teslim edilir.


Sattığımız tüm ürünler ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altındadır. Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte, garanti belgesinden ya da kullanım kılavuzundan bulacağınız size en yakın yetkili mağazamızı arayarak, garanti kapsamında tamir veya değişim yaptırabilirsiniz.


Aksesuare'ye gönderdiğiniz ürünler de tarafımızdan imalat birimine gönderilmekte ve sonuç beklenmektedir. Garanti kapsamında bünyemize gönderdiğiniz ürünlerin ulaşım bedeli müşterilerimize aittir. Arızalı ürünü doğrudan merkez imalat bölümüne göndermeniz daha hızlı sonuç almanızı sağlamaktadır.


Not: Ürünlerimizin paketlemesi ve ambalajı çocuklara uygun değildir.Ebeveynlerinin sorumluluğundadır.


Ürünü İade Etmek İstiyorum, Ne Yapmalıyım?


Satın aldığınız ürünleri tahrip etmeden, kullanmadan ve ürünün tekrar satılabilirliğini bozmadan, teslim tarihinden itibaren yedi ( 7 ) günlük süre içinde neden belirterek iade veya değişim yapabilirsiniz. Ürünü iade edebilmeniz için aşağıda bulunan iade şartlarına uymanız gerekmektedir. Aksi taktirde gönderdiğiniz ürün tarafımızdan kabul edilmeyecektir.


İade veya değişim süresi yedi ( 7 ) gündür.


İade veya değişim talebinizi neden belirterek Bize Ulaşın sayfamızdan e-posta gönderebilir veya (0232) 446 87 16 numaralı telefonumuzu arayarak bize bildirebilirsiniz. İade veya değişim yapılacak ürünün faturası, kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir. Aksi takdirde iade kabul edilmeyecektir.


Ürünü adresimize kargo firması ile gönderirken orijinal kutusu zarar görmeyecek şekilde muhafaza edilmelidir.


İade işlemlerinde kargo bedeli müşteriye aittir. Karşı taraf ödemeli gönderimler kabul edilmeyecektir.